mandag 3. mars 2014

Portrettintervju

I dag hadde vi faktisk to oppdrag (gisp!). Jeg skulle skrive et portrettintervju, og jeg skrev om min gode venn Marcus, som dere kanskje kjenner fra for eksempel snø og yrkesmesse intervjuet. Jeg gjorde mitt beste for ikke å vise for mye personlig informasjon. Her er resultatet:

Marcus Wahl Hansen er en 14 (snart 15) år gammel gutt fra Sandnes. Han går i 9. klasse. Han pleier å trene BMX, når han ikke har brukket noe. Han brekker noe alt for ofte. Dette har han holdt på med i 4 år. Hobbyene hans er å være med venner og kjæreste, BMX, spise (vi har diskutert dette, og vi har blitt enige om at han er et bunnløst hull av fortapelse) og spille pc/Playstation. Han er også veldig flink til å tegne, selv om han nødvendigvis ikke innrømmer det selv. Det han liker best å spise/sluke er biffstrimler. Men han tar gjerne også taco, pizza og pannekaker. Favorittfilmen hans er Avatar, og ellers ser han mye på hjernedøde animer. Når han er på skolen er mat og helse og gym de regjerende fagene, mens matte og kunst og håndverk er det han liker minst. Han er en morsom og snill gutt, selv om han av og til har litt dårlig humor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar