mandag 31. mars 2014

Arbeidsuke intervju

Jeg hadde mer tid igjen i dag, og bestemte meg for å intervjue Marcus om hans opplevelse av arbeidsuka. Med tanke på at dette er et intervju, ville jeg ikke skrive så mye om det han gjorde selv, og vil heller la han få presentere yrket sitt. Så uten noe mer forsinkelse, her er intervjuet:

Spørsmål 1: Hva jobbet du som, og hvor jobbet du?
Svar: Jeg jobbet som veterinær på Sandnes Smådyrklinikk.

Spørsmål 2: Synes du det var gøy å jobbe der? Hvorfor/Hvorfor ikke
Svar: Ja, det var veldig spennende og lærerikt. Man får liksom nye oppgaver og småjobber hver dag samtidig blir hverdagen litt variert når man jobber som veterinær.

Spørsmål 3: Hvilke arbeidsoppgaver utførte du?
Svar: Jeg fikk vaksinere 4 hunder, stable for/dyremat, sortere medisiner, hjelpe til under 3 operasjoner og en amputasjon og mye mer.

Spørsmål 4: Hvorfor valgte du å jobbe som veterinær?
Svar: Jeg valgte denne jobben fordi jeg vurdere å bli dette selv, pluss at mamma drar her når hun skal helsesjekke hundene våre.

Spørsmål 5: Kunne du tenkt deg å jobbe som dette når du blir eldre.
Svar: Ja, jeg kunne tenke meg å bli veterinær.

Tusen takk til Marcus for at han tok seg tid til dette intervjuet. Hvis du vil se hans intervju av meg, er det bare å besøke http://cyanmedier.blogspot.no/2014/03/intervju-fra-arbeidsuken.html.



http://www.dyreklinikk.no/sites/default/files/styles/logo-medium/public/logoer/sandnes_smadyrklinikk.gif

1 kommentar: