fredag 27. februar 2015

Ungdom i 2015

I dag var oppdraget å skrive om hvordan det er å være ungdom i Norge i 2015. Det vil også si å fortelle om oss selv. Vi fikk noen reportasjer fra Stavanger Aftenblad med eksempler om hvordan dette kan gjennomføres. Så vær så god:

Navn: Simon
Alder: 15 år
Bosted: Norge
Familie: Mor, Far og lillesøster
Skole: Lundehaugen ungdomsskole
Dagen min: Jeg pleier ikke planlegge dagen min så mye, så det eneste som er likt fra dag til dag er skolen. Ellers bruker jeg fritida mi på å være med venner, spille pc eller spille piano.
Hvor er jeg om 10 år: Jeg vet vel ikke. Jeg er ikke synsk. Men jeg håper jeg er paleontolog eller lærer, og forhåpentligvis bor jeg ikke for langt borte fra hjembyen min.
Kjæreste eiendel: Teller et hamster? Hvis ikke må det være pianoet, PlayStationet eller WII Uen.
Favorittmat: Biff, taco og pizza (ikke samtidig selvfølgelig)
Favorittserie: Doctor Who, Naruto Shippuden og Fairy tail
Hvis jeg hadde 1000kr: Jeg hadde kjøpt en Nintendo 3ds. Kan man kjøpe en 3ds for 1000 kr? Vi sier det.
Forbilde: Markiplier. Hvis du lurer på hvorfor, les mitt forrige innlegg.
Livsmotto: "There's no sense crying over every mistake. You just keep on trying 'till you run out of cake."
 -GLaDOS (Portal, 2007)
Sosiale medier: Det har ikke dere noe med


Så skulle vi også skrive litt om hvordan vi opplever ungdomstida. Mange mener det er ganske mye stress med å finne den man er og bli akseptert. Jeg merker ikke så mye til dette. I tillegg mener mange at skolen er ganske krevende. Selvfølgelig er den det, men jeg kommer meg gjennom det ganske greit synes nå jeg. Ergo er det egentlig ganske greit her.


Her er et bilde av en av favorittseriene mine. Jeg tror dere klarer å gjette hvilken
http://img1.ak.crunchyroll.com/i/spire3/fdce2a93f66d89efdbfe8999c29805a91396643568_full.jpg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar