mandag 9. desember 2013

Juleball 2013

Nå er det snart på tidet med juleball igjen! Dere husker kanskje mitt forige innlegg om juleballet, som jeg skrev for snart et år siden. Desverre er det for lang tid til det skal holdes, så vi får ingen bilder av snop eller annet oppsett, for det har vi ikke begynt på enda. Fristen for å betale er onsdag denne uken, og ballet holdes om litt over en uke. Det kostet 200kr å komme inn, og pengene går til pynt, pizza, brus, godterier og innleiing av DJ. Det er garantert til å bli masse gøy, og masse bråk. I fjor var det 37 kg med snop og 360 liter med brus. Så jeg gjetter at det blir rundt dette antallet i år også. Mens jeg i fjor kjøpte dress til 2000kr, har jeg i år kjøpt en tversoversløyfe og håper at dressen fortsatt passer.
Her er noen bilder fra fjorårets ball, tatt fra min egen blogg.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar