onsdag 3. oktober 2012

Intervju 1

I fjerde time satt vi i kantine området og lagde spørsmål vi skulle intervjue elever på forskning i praksis med i femte time. Jeg gikk bort til en ledig elev jeg ikke kjente. Slik gikk intervjuet:
Spørsmål:Hva heter du?
Svar: Benjamin.
Spørsmål: Hvilket valgfag har du?
Svar: Teknologi i praksis.
Spørsmål: Hvorfor valgte du dette valgfaget?
Svar: Fordi det hørtes kjekt ut.
Spørsmål: Ble det slik du trodde det skulle bli?
Svar: Nei. Jeg trodde vi skulle lage større ting.
Spørsmål: Hva lagde dere?
Svar: Musefellebil.
Spørsmål: Hvordan synes du du har jobbet med dette prosjektet?
Svar: Sånn passe.
Spørsmål: Når ble det ferdig?
Svar: Vet ikke. Jeg var syk.
Spørsmål: Har du lært noe av dette?
Svar: Jeg har lært hvordan man lager musefelle bil.
Spørsmål: Hva synes du om karakteren?
Svar: Vi har ikke fått karakter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar