mandag 14. oktober 2013

5 på gaten: Høstferien

Høstferien er nå (desverre) over. sannsynligvis med mange ødelagte døgnrytmer gikk elevene til skolen og de voksne på jobb. Så for å gni salt i såret har jeg lagd 5 spørsmål som fok kan svare på for å mimre høstferien:
1. Hva var det morsomste du gjorde i høstferien
 Person 1:Filmkveld
 Person 2: Metrocon 2013 Sandnes
 Person 3: Reise med Krossobanen, Rukan
 Person 4: Besøke en veninne i Spania

2. Hva var det kjedeligste du gjorde?
Person 1: å jobbe
Person 2: Drite
Person 3: Rette halvdagsprøver i norsk
Person 4: Sitte på fly lenge

3. Gledet du deg til å komme tilbake til skolen?
Person 1: Ja, litt p.g.a venner
Person 2: Nei
Person 3: Litt, for nå har jeg vært med de 3 små ungene mine i en uke
Person 4: nei

4. Reiste du langt, og i så fall, hvor?
Person 1: Nei
Person 2: Nei
Person 3: Ja, kjørte til rauland, ca. 3.5 time
Person 4: Spania

5. Fikk du gjort alt du planla?
Person 1: Nei
Person 2: Omtrent 60% av hva jeg planla
Person 3: Nei, jeg fikk ikke rettet valgfagsinlegg.
Person 4: Ja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar