onsdag 20. februar 2013

Shining


N. B Siden vi både skriver filmanmeldelser og konsertanmeldelser, må jeg gi beskjed at dette er konserten med bandet Shining, ikke skrekkfilmen.

Shining er et norsk Heavy metal/jazz band. Jeg vet det høres rart ut men la meg fortsette. 8. og 9. klasse var på konsert med Shining i uke 5. Det var en veldig spesiell, men bra konsert, men ikke helt min type musikk. Det var også ganske bråkete, så vi ble utlevert øreplugger.

Konserten inneholdt mange blinkende lys og masse røyk, og kombinert med den høye musikken, ble jeg og resten av klassen på et mystisk vis trøtte. Noen av oss tror jeg faktisk sovnet!

Men tilbake til selve musikken. Musikken besto for det meste av Heavy metal med noen innslag av saksofon. De startet også en sang med en saksofonsolo.

Jeg synes som sagt at musikken var bra, men det var ikke helt min stil. Men for folk som liker sånn musikk, er det helt verdt å få med seg. Musikken fins på Spotify og YouTube.Shining. Foto:promo

kilde: http://www.nrk.no/lydverket/last-ned-ny-shining-singel-gratis/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar